Förlåt !!

Ja, hejsan allt folk ! 
Jag har inte kunnat bloggat på typ jätte länge !
Och, FÖRLÅT för de !! <3
Men de som har hänt...ja, jag och Moa va ju på kollo nere i skara ! 
Ja, alla va så himla söta ! Jag ska dit nästa år igen iaf !! 
 
Just nu är jag i Kalmar, för imorron åker jag till Öland ! (HAPPY face!)
De ska bli kul i varje fall !
Just nu kan jag inte lägga ut några bilder från kollot och idag för jag bloggar från mobilen ! Och då går de inte att lägga ut så mycke bilder då ! 
Men när jag kommer hem kan jag lägga upp "lite"bilder från kollot och Öland ! 
 
Men jag måste sluta nu ! Men jag ska försöka blogga när jag har kommit fram ! n jag 
fram ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0