Kläder. Kläder. Kläder Och Strumpor.

Hej alla barn!
Igår va jag ju med Moa, och jag sov hos henne. Men nånting som jag glömde va att berätta att vi hade vart och shoppat! ``inte bra``!
Men jaja, vi åkte och shoppa/shoppade.
Speciellt för skara men lite till blev det också!
Men ja, sen när det blev ``kväll`` så twitcam:ade vi/livestreama...men det var ingen som kollade förutom aggy i typ 3 min.
Ja, det var en jätte kul och spännande dag, som jag säkert kommer få ``uppleva`` igen.
 
lite bilder på vad jag köpte.
-
 
-
!!och min favorit tröja!!
-
Ja det va allt!
Vi ses! puss!

Kommentarer
Postat av: bea

Vart köpte du tröjan där det står 84 på? :)

Svar: jag köpet den på Cubus, men jag vet inte om den finns kvar ? :/ men på cubus iaf :)
angeliicakaarlsson.blogg.se

2012-10-19 @ 06:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0