let me love you

Hej!
Jag sitter och lyssnar på låten let me love you med mario...nånting, om ni inte vet de så är jag
in love with harry ! (i one direction) Hoppas ni inte typ tycker illa om mig nu, för att det finns säkert jätte många som älskar honom lika mycket som jag, men jag säger inte att han är min, utan att alla har rätt att gilla vem man vill så!
Det finns en video med Harry och den här låten, som jag alltid börjar gråta åt! Så den ``väcker```lite...minnen,
eller så kanske man inte men ni fattar säkert!
Men jag vet inte om jag bärjar gråta snart?
Okej snart så ska jag gå och lägga mig, ska försöka få tag i Ellen, Moa & Aggy först bara.
Men vi ses imorron iaf!!<3
-
Louis<3
Niall<3
Zayn<3
Liam<3
Harry<3
 
puss på er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0