SKOLA....

Hej.
Idag vardet en typ helt vanlig Måndag som är AS tråkigt !
Efter skolan tänkte jag åka hem med buss, men jag kom på att jag inte hade några nycklar hem såååå jag gick hem till Sara istället :D Och vi kollade på THE WALKING DEAD ! 
 
Jag måste seriöst "rekomendera" den serien. Den är sjukt bra och spännande nästan hela tiden.
Om jag ska beskriva den kort...: Ja det kommer ZOMBIES attacker och några människor reser runt ör att hitta en säker plats att bo på.
Det finns tre sesonger. (stavning) 
Det som händer i det avsnittet jag är på är typ att en "tjej"/"kvinna" är hög gravid och kan föda när som helst och dom måste hitta en säker plats. 
 
Japp, nu har jag inget mer att skriva så hejdå. :D
-
VILL HAAA !! <3 
 


Kommentarer
Postat av: Tess (Larsson)

sv: oh ja, det var det! :D<3

2012-11-19 @ 21:58:20
URL: http://tessanstyle.blogg.se
Postat av: linn

sv: så bra! :D Tack så mycket :))

2012-11-19 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0