THANK GOD IT`S FRIDAY

DET ÄR FREDAG !!
Bästa dagen ! Jag klippte mig igår, själv tycker jag att det blev bra, bara lite kort. Men sånt är livet jag får köpa löshår istället som jag ändå har tänkt göra. 
Igår hade jag bla. musik som gick bra tycker jag. vi är indelade i grupper och det blev Emma, Dag, Rasmus och jag. Dag är grym på allt typ, han kan spela trummor, gitarr, elgitarr, bas, piano, på att sjunga och massor av annat ! 
Rasmus är likadan typ. (bokstavligen)
och Emma är grym på att spela gitarr, bas och på att sjunga. Jag vet inget mer om Emma i musiken för jag har inte sett så mycke, bara att hin kan speka bas, gitarr och kan sjunga mn hon kan säkert mer än såååå !
 
Men min grupp är grym iaf så jag hoppas vi får ett A !! (håller tummarna) 
Sen så hade jag bild oxå, oxh då skulle man göra en header (den behövde inte vara seriös)
-
-
(en väldigt ful bild men aa) 
SÅ HÄR BLEV DET !!
(det är lite kortare för att jag böjer mig lite fram och då blev det kortare ;D) 
Och sist men inte minst min fina header till bilden. :D
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0