X-FACTOR

Hej !
Jag har inte så jätte lust att blogga, men jag tänkte att jag behövde göra de ändå ! Idag har det gått ganska snabbt. Men asså jag har ju Sjåvven och nu har vi som "lov" så jag sutar i vanliga fall klockan 2, men nu slutar jag klockan 12 ! (happy face !!) Jag har vart typ lite depp, jag vet inte varför...jag vet inte om jag mår bra eller inte?  Jag är liksom...avbruten....nej herre gud ! :P Men jag är liksom osäker på nåt sätt ! Men jag hoppas det löser sig typ. Men jaja, X-factor, det finns en jätte söt kille där som sjunger jätte bra också ! Åh, han är så söt !!!!
Jag hoppas han vinner i alla fall ! :D<3
-
 
-
En jätte söt bild på Harry ! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter han du gillar i xdactor? :)

Svar: isak danielson :)
angeliicakaarlsson.blogg.se

2012-09-25 @ 20:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0