GLÖMDE SKITEN

Hej, hej, heej :D 
Jag kunde så inte blogg något dom senaste dagarna för att jag glömde data skiten i skolan.......! Men nuuu har jag den här! (happy face) 
Ja, just nu sitter jag och kollar på fotboll, Barcelona mot Paris. Och jag hejar såklart på BARCELONA!!!
Jag tror inte jag skrivot det men jag och tjejorna (mitt fotbolls lag) var i Barcelona i Mars var det tror jag. Det var såååå kul och jag kom verkligen närmare alla tjejer i laget. Och sen var vi ju på CAMP NOU. AHHH, kan typ nte beskriva kännslan att vara där!? Vi satt högs upp i hela arenan, man kunde liksom inte komma högre så det var SÅ collt! Och det bästa var ju att Barcelsona vann, JARRÅÅ!! Så jag är glad! :D Haha.
-
 
 
ursäktar mitt ansikte xD
 
 
 
 
 
Deportivo vs. Barcelona  :D yaaay
 
 
 
OPPA
 


lika snygga som vanligt!
 
 
och såklart Ellen också!
 
 
MESSI !
 
 
och så slutade matchen :)
-
 
 
-
Ja, det var nog dom bilderna som var roligast...ja.
Och haha, det var lite kul för nästan överallt spelade dom scream & shout, i alla affärer och till och med på Camp nou, de tyckte jag var lite kul i allafall!
 
Ja ja, HEJDÅÅÅÅÅ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0