I'M BAACK! :D

Jag är ju tillbaka :D yeeeeey!
Jag hade ju en blogg paus...pause...(??? jaja) men jag tänkte att jag kanske skulle börja igen. Ja, vad har jag gjort? Jag har ju gjort om mitt rum från blått till vitt, rätt nöjd faktiskt. Så igår var jag med min mamma och bror och handlade först lite saker till mitt rum sen shoppade vi på erikslund lite. 
|
lite kläder först
 
shorts från H&M
 
 
shorts från H&M
 
 
tjocktröja från intersport
 
 

 
typ klassiskt linne från H&M
 
 
bh utan band från lindex tror jag
 
 
 
spets linne från H&M
 
 
 
tunna sommar skor från dinsko kanske....kommer inte ihåg
 
 
och sakerna
 
rengörnings medel från lindex men det finns säkert överallt typ :P
 
 
deo från lindex
 
 
deo från lindex
 
 
body butter från the body shop
 
 
borste från H&M
 
 
Ja, det var nog de jag köpte.
 
HEJDÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0