HELLO

Hej. 
Nu efter alla julklappar och sånt så har jag till slut fått i ordning mitt rum. Dom senaste dagarna har det vart typ kaos. Det var lådor överallt och framför allt så visste jag inte vart jag skulle ha alla saker, för jag har inte så gott om plats/utrymme för saker. Lådor och sånt är redan fulla. 
 
Men i år blev det ingen snö som ni antagligen har märkt, det är jätte tråkigt för det här var nog den bästa julen jag har haft på dom senast åren. Jag fick massa bar saker som jag kommer använda! Tror också att det var enklare att köpa saker till mig i år. Igår var jag hos min kusin och hennes pojkvän som tyvärr inte kunne följa med hem till min mormor och morfar på juldagen, och då fick jag ett påslakarn (som jag hade önskat mig) och ett presentkort på The Body Shop. Det där påslakarnet... Gaaaaaaah, det är så så så mjukt! Det heter Ernst, som är det bästa med de, haha. 
Jag har tänkt att kanske börja med videos, typ som "Room Tour"  eller nåt sånt. Det är bara de att jag inte vet hur man gör (sad face). Men Jag får ta och lära mig!
 
Ni får ha det så bra. 
 
OM TVÅ DAGAR ÄR DET NYÅR!
 
-
 
 
Ett starkt minne från 2013.
 
Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0