ROOM TOUR

Hallåj.
Jag har försökt gjort en liten video på mitt rum nu i några timmar och det är som ett bildspel typ, haha. 
Det fula är bara att jag inte kan få den på bloggen utan man måste gå in på länken och kolla på deras hemsida.
Den blev väldigt suddig och det finns inget slut, den fortsätter liksom efter slutet men när det kommer en bild på mig och en text så får ni pausa så blir det nog bra. 
Men som sagt så är detta min första video och det skulle vara kul att fortsätta göra videos på andra saker.
 Ni får kolla själva...
Om du vill se videon klicka hääääär!
 
Det blev ett inlägg innan det här, men de behöver ni inte bry er om!
 
-
 
Om du inte redan gör det så kan du följa mig på instagram - Linnljungquist 
 
Fred På Jorden gillar vi.
Hejdå, haha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0