SHIT

Gud va tiden går fort! Det är redan första advent (igår).
Och vi får julllov om typ 2 veckor, herre min skapare.
Så nu har mamma julpyntat inne i huset och vi har till oc med hängt ut våra ljus...vafan heter det...
sånna som man hänger ute som ser ut som istappar, haha, jag kommer inte ihåg shit va jobbigt. 
Men i alla fall så har vi hängt ut ljusen som vi alltid brukar va sist med att sätta dit och sist med att ta bort,
så jag gav mina föräldrar en riktig tillsägning på skarpen, och det funkade.
 
Men jag vill verkligen ha snö! Det är typ det ända som fattas, och pojkvän fast snö är mer trovärdigt kommer hända.
Det är den 2 December om´ch ingen snö, blir jävla ledsen faktiskt.
 
-
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0