HOHOHO

Hejsan allihopa.
Det där känndes som typ det där programet rampljuset eller vad det heter, haha.
I alla fall, jag var ju på Taxinge med mamma i helgen och eftersom 4 utan mina ljus har dött/brunnit ut så tänkte jag att jag skulle köpa nya. Och det gjorde jag. 
Dom gamla ljusen köpte jag på hedlandet och på några andra ställen där dom inte kostade mer än 50 spänn,
men här kostade ett ljus 120 kr... ja man får väl ta det hur man vill men jag köpte iaf två st. Såklart jag tyckte det var mycket men dom luktade sååååå gott och det är "kvalitets ljus" enligt mig.
Jag har haft dom tända två gånger i typ 2 timmar och det är fortfarande lika mycket kvar som när jag köpte dom, vilket inte dom andra gjorde. 
Jag köpte en med doften/lukten Frosted Magnoli och den andra i Classic Rose, yaaay.
 
-
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0