IGEN...

Hallåja.
Idag åker jag till Stockholm igen och slösar bort mina pengar, det är typ så det funkar. Nej men det r julklappar och andra saker jag ska köpa, eftersom det snart är JUL. Yes, det känns ju bra.
Det jobbiga är att jag knappt har några pengar att handla för. 
en efterso det gick så bra på mitt utvecklingssamtal i Onsdags ska jag få lite pengar. För att jag  har blivit mer fokuserad och tagit skolan på mer allvar, som jag inte gjorde förra året, tihihi. 
 
Så ah...bussen till tåget går fem i nio och är där tjugo över. Tåget går 09:29 så vi har 9 minuter på oss att köpa 
tågbiljetter och bussen brukar va sen, jag vet inte hur vi ska hinna men, det löser sig. Hoppas jag.
Vi får väl se.
 
-
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0