SKOLAN

Idag var det skola som vanligt och jag åkte hem som vanligt efter skolan. Det känns som att det är så sjukt mycket nu hela tiden! Det är läxor och prov, för inte så länge sen hade jag fyra prov på två veckor. Det var några som sa att det fanns en lag om proven, att man bara fick ha max två-tre prov per vecka. 
Hemma gjorde jag inte mycket. Jag och några av mina kompisarhar i alla fall bestämmt att vi ska gå på "Fatta Eld" på Fredag, ska bli jätte kul för har hört många som tyckte både filmen och boken vart bra, så det ska bli spännande. Jag har boken me jag har bara läst tre sidor. 
 
Imorgon ska jag dra ut en tand...igen. Jag räknade idag hur många tänder jag hade i överkäken, och det var 12 st, och nu den här och nästa vecka ska jag dra ut två till, jag kommer inte ha någa tänder kvar! Jobbigt? Ja!
 
Annars mår jag bra, förresten så kom min klocka igår. Mamma hade sagt att den inte hade kommit, sen kom pappa hem med den några timmar senare, haha. Och jag typ skrek. Den är lite stor bara men det ska jag fixa. 
Men nu ska jag sovaaaaaa, Heej Heej.
 
-
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0