TANDLÄKAREN

Ja, tandläkaren typ dödade mig, nej men jag vet inte vad hon gjorde. Jag vet inte om jag har skrivit det här men jag skulle ju dra ut en tand,och de gjorde jag. Det gick bra, bedövningen gjorde ont bara. Sen efter de  det tänkt att jag skulle gå tillbaka till skolan, men jag blödde och jag fick inte äta på 2 timmar, så jag stannade hemma istället.  
Och då när jag var hemma kände man lite då och då at det började blöda lite lätt. Elin kom med bussen, eftersom vi skulle på dans och då stte vi oss och kollade på The Walking Dead och då började det blöda som fan. 
Den här "tussen"  i munnen var vin röd efter bara några minuter. Usch, det var jätte äckligt. 
Jag stog lutande vid handfatet och det bara rann, euw euw euw euw en så var det. Så jag fick inte dansa.
Det konstiga var att när tjejerna började dansa så slutade det blöda, helt. 
Men jag var bara med på koregrafin och då skulle jag bara markera, så fick jag "skäll" tre gånger för at jag skulle ta det lungnare, haha, det var jätte svårt att bara markera. 
 
Men idag är det ju Lördag och jag är jätte förkyld, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Mina doftljus är slut så jag skulle vilja åka och köpa nåt sånt idag, men vi får se.
 
-
 
Haha, jag gjorde en bild av Hamren efter Sverige-Portugal (eller vad de va) matchen, som en...surikat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0