LJUS OCH TE

Hejsaaan.
Nu sitter jg i mitt rum med tre doftljus och dricker te. Det är så skönt att bara sitta och tänka, när det är helt tyst och allt. 
Idag var jag och mina kompisar på konfirmations möte. Vi gick dit efter skolan, fast jag egentligen ska konfirmera mig inne i Strängnäs..vi sa de till "prästerna" här, men dom sa att vi gärna får vara med här också. Och det är så mysigt att vara där så vi kommer nog gå där med.
Och på lördag är första lägret, eller läger och läger, men vi ska sova över i kyrkan. Vi ska samlas där klockan 12.00 på lördagen och åka där ifrån 12.15 på söndagen. 

Efter konfirmationen gick jag hem till isabell och vi skulle kolla på sagan om ringen med några andra...men den sög.

Haha nu ska jag sova så byyye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0